CREDU-hankkeen koulu- ja päiväkotitutkimuksen loppuseminaari: Oppimisen tilat ja mielentilat 30.9.

Voidaanko arkkitehtuurilla lisätä onnellisuutta? Miten lasten tunnetaitoja voidaan tukea varhaiskasvatuksessa? Miten avoimet oppimistilat vaikuttavat keskittymiseen ja oppimiseen?

Tule kuulemaan tutkimustuloksia CREDU-hankkeen kouluissa ja päiväkodeissa tehdyistä tutkimuksista. Tapahtuma on kaikille avoin ja se myös suoratoistetaan netissä (suoratoistolinkki).

Ilmoittautuminen tapahtumaan: https://fb.me/e/1IbVRxmad. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, jos tulet paikan päälle, ilmoittaudu tapahtumaan yllä olevasta linkistä, niin osaamme varautua tarjoilujen määrään.

Paikka: Helsingin yliopisto, Minerva-tori

Ohjelma:

Klo 12:15 Tervetuloa ja alkusanat, Mari Tervaniemi, tutkimusjohtaja, Helsingin yliopisto

12:25 – 12:45 Tunnetaitojen tukeminen varhaiskasvatuksessa, Silja Martikainen, tutkijatohtori, Helsingin yliopisto

12:45 – 13:05: Pikkulin ja Pikkuli-pedagogiikan synty, Heidi Wartiainen, Pikkuli-pedagogiikan kehittäjä ja kouluttaja, Pikkuli Group oy

13:05- 13:25: SAGA – lasten sosioemotionaalisen kehityksen tukeminen varhaiskasvatuksessa, professori Mirjam Kalland, Helsingin yliopisto

13:25 – 13:35: Kysymyksiä ja keskustelua

13:35 – 14:00: Kahvitauko

14:00 – 14:20: Erilaisia tapoja johtaa varhaiskasvatusta, Leena Lahtinen, toimitusjohtaja ja väitöskirjatutkija (HY), Reunamo Education Research Oy

14:20 – 14:40 Henkilökunnan kokemuksia koulujen ja päiväkotien aistiympäristöstä, Silja Martikainen, tutkijatohtori, Helsingin yliopisto

14:40 – 15:20: Voiko arkkitehtuuri tehdä onnelliseksi, Freja Ståhlberg-Aalto, arkkitehti, TkT, JKMM arkkitehdit

15:20 – 15:35: Kysymyksiä ja keskustelua

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s